Online marketing
Geïnteresseerden kunnen op de hoogte blijven van de Internationale Mineralenbeurs via onze eigen social mediakanalen.
Zo is dit evenement te volgen om de eigen Facebookpagina en die van De Broodfabriek. Wij vinden het belangrijk om de conversatie met de bezoeker en standhouder aan te gaan. Het moet eenvoudig zijn ons te vinden en contact te leggen. Vandaar dat we dan ook via dit kanaal goed bereikbaar zijn.
Daarnaast verstuurt de organisatie persberichten naar doelgroep gerichte media. Zo zorgen wij voor redactionele aandacht via (zoals eerder aangegeven) kranten, tijdschriften, websites en radiostations.
Traditionele marketingkanalen
Voor iedere editie van de Internationale Mineralenbeurs wordt geadverteerd in diverse huis-aan-huis kranten in de regio haaglanden (oplage 1.200.000) ‘De Posthoorn, Haagmedia, Dichtbij en Haags Nieuwsblad.
Driehoeksborden, flyers en posters
De Broodfabriek reserveert driehoeksborden en verspreid actief full-coulor flyers en posters om de Handwerkdagen bij de doelgroep bekend te maken. Denk hierbij aan:
∝ A5 flyers Handwerkdagen
∝ Opname in A5 seizoensagenda van De Broodfabriek